Data e postimit: 2014-08-13 12:47:45
Lexime: 2430
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Respekti u bëhet njerëzve të merituar !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Dashuria ndaj familjes është detyrim njerëzor Që nga dita kur njeriu fillon të egzitojë ,si qenie ende e vogël e pa formësuar ,zhvillohet si një barrë mbi supet e dikujt. Dashuria dhe respekti p...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Përshkrimi i mençurisë
Mençuria është me vlerë prandaj përdore çdoherë, mos e le dhe një pikë të vetme pa e shfrytëzuar se nëse bëhesh i tillë të mirën e ke injoruar. Bëhu i kujdesshëm kur flet ...
Autori: XHESIKA HARUNAJ · Lloji: Hartim · Tema: RESPEKTI
E di se cfare eshte respekti ? Ke ndjere ndonjehere respekt per dike? Eh...respekti...Mbylli syte dhe mendo ,sikur bota te ishte milje larg prej teje. Mendo sikur ti vjen nga asgjeja ,sikur nuk i perket njeriu. Qetesohu ,sepse nuk je vetem, ke ...
Autori: brikena · Lloji: Analize letrare · Tema: miqesia
Miqesia fjale e arte, fjale e bukur plot kuptim, ke nje mik qe te degjon, me vemendje cdo mendim, Ke nje dere ku te trokases, kur dicka ty te mundon, ne te mir e ne te keq, miku mir te ndihmon, Pas familjes, ne jeten tone, vendin e ze miqesi...
Autori: kristofer kalaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: krenar
SHPREHJEN KRENAR SI NJE SHQIPTAR E KANE PERDORUR FRANCEZET QE NE MESJETE,POR JEHONA E KESAJ KRENARIE KA QENE I PERHAPUR ME PARE.NE FILLIMET E SHEKULLIT TE KALUAR KY TIPAR ISHTE BERE AQ I NJOHUR,SA TE HUAJT FIGUREN DINJITOZE TE SHQIPTARIT E KANE PERSHKRUAR...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Në jetë njeriu duhet të shoqërohet me ata njerëz që e bëjnë të ndihet mirë,me ata njerëz që brenda zemrës së tyre kanë c'ti dhurojnë ...të shoqërohet me ata njerëz deri në përjetësi !
Autori: samanta · Lloji: Tekst argumentues · Tema: shoqeria
Shoket dhe shoqet jane njerzit qe dua me se shumti . Ne duhet te kemi nje shoqeri te besueshme qe te ndajme kohen me ta , te ndajme sekrete dhe anasjelltas . Ne miqesi nje pike e rendesishme e ze respekti sigurisht edhe besimi . Edhe pse ne ditet e sotme ...
Autori: Korab Bajqinca · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Në Këtë ese përshkruhet me fjalë të shkurta Gjergj Kastrioti Skënderbeu
Skënderbeu ose Gjergj kastrioti.një luftëtarë i madh shqiptar,fëmijërinë e kaloi në krujë.Tanimë e njohin të gjithë dhe kanë respektë për të,sidomos sheshi ka marrë emrin Gjergj Kastrioti Skënderbeu po dhe përmendorja e tij është në ...
Autori: zamira elezi · Lloji: Analize letrare · Tema: nena
nena eshte gjithcka per femijet ne bote na jep keshilla e na qerton por ajo te keqen ne nuk na e don me ndihmen e saj ne ngrijme nje te ardhme respekti per nenen eshte para te gjithve disa njerez duan me shume parate e nenen nuk e respektojne lakm...
Autori: Ornela Shehi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhmja
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...
Autori: Lauresa Selimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E lirë
J͟E͟ T͟I͟ E thjeshtë nganjëherë mendoj që vitet ende skanè kaluar, jemi prap ne tè njejtit persona, të njejtit njerëz që kemi qenë e që zakonisht po përpiqemi té jemi.. E sot mos e mbyll prap Ditarin tënd që zakonisht përpiqesh por n...
Autori: Hafsa · Lloji: Poezi personale · Tema: Dy Shoqe
Edhd pse vitet kaluan Njera-tjetren kurre nuk e harruam Edhe pse ne u ndam Edhe pse ne fytyrat e njera-tjetres nuk i pame Edhe pse faqet me lot i lame Edhe pse se bashku njera-tjetres lamtumire i tham Edhe pse dhimbja ishte shume e madhe Edhe p...
Autori: Shyhrete olluri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Për njerëzit me aftësi të kufizuara
Jan disas njerëz të cilët nuk jan edhe aq të zgjuar por kanë veqorit e tyre njerëzore.Megjithatë ata përmbajn në vete një esenc karakteristike dhe vezulluese me veprimet,gjestet që bënin(bëjn).Ata bënin dhe ende vazhdojn të bëjn:tregime,po...
Autori: HAJDAR BAFTI · Lloji: Poezi personale · Tema: "Beso guxo jeto fito"
......."Me jetu"........ Nganjëher , mendon që je në ëndërr dhe rruga më e drejt , të duket  me vdek por e ke gabim se me jetu , ësht rruga më e shenjtë . Dhe nëse ke gabu edhe përsëritë , gjërat që bëjn tjert: Epo mos har...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com